Ceļojums pa Vidzemes svētvietām sākas pa Vidzemes šoseju (A2), braucot līdz Vangažiem, kur jāiegriežas pa kreisi un pa zemes ceļu jābrauc līdz Vilkaču priedei. Tālāk Sēnītes rotācijas aplī braucam, līdz labajā pusē ieraugām brūno norādes zīmi uz Inčukalna Velnalu. Apmēram pēc puskilometra nākošā norādes zīme norādīs celiņu pa meža taku, pa kuru varēs nokļūt līdz alai. Sējas ozols atrodams Sējas centrā, vecajā muižas parkā. Vidrižos jāseko brūnajām norādes zīmēm un ejot gar upes krastu uz augšu jāpakāpjas pakalnā, kur pļavā un krūmu ielokā jau varēs saskatīt Kaķu bedrīšakmeni. Limbažos ir iespēja izstaigāt taku, kura vijas gar Lielezera krastu, pavērot putnus no skatu torņa, paklīst pa vecpilsētas ieliņām un apskatīt pilsdrupas. Tālāk ceļš jāturpina Tūjas virzienā (P11) līdz Tūjasmuižai. Piekļūt Tūjas dobumakmenim var pa diviem ceļiem. Pabraucot garām Tūjasmuižai ceļa kreisajā pusē skatam paverās lauks, kura vidū ir divas bērzu birztalas. Tūjas dobumakmens atrodas tālākajā, skatoties no apdzīvotās vietas. Otrs veids ir braukt cauri Tūjasmuižai, pa labi gar fermu, birztalu virzienā, tomēr jārēķinās, ka šo ceļu izmanto lauksaimniecības tehnika un tas var būt sarežģīti izbraucams, tomēr pie objekta var piebraukt tuvāk. Lai nokļūtu uz Lībiešu upuralām Svētciemā jāvadās pēc brūnajām norādes zīmēm. Izbraucot cauri Staicelei, kreisajā pusē ir stāvlaukums ar informācijas stendiem, kur var atrast visu nepieciešamo informāciju par apkārtnē apskatāmajiem objektiem. Atgriezties Rīgā var pa diviem ceļiem - braukt atpakaļ cauri Ainažiem vai turpināt ceļu cauri Aloju un Limbažiem.